fredag 24 oktober 2008

Kan inte dölja det längre! (Deticek)

Jag kan verkligen inte dölja detta längre. Känslor har bubblat upp inom mig som jag inte kan och inte vill få stopp på! Ni vet den dära känslan när man inte vill göra något annat än att bara höra en persons röst. Lyssna på varenda ord personen säger och det spelar ingen roll om personens ord handlar om något tråkigt börs snack eller om att det är tråkigt med läxor.

Den ända man faktiskt hör är bara rösten, orden har ingen betydelse. Spelar ingen roll om personen skulle vara lite korkad ibland, man är helt förälskad och man skiter i allting annat.

Detta har hänt mig och jag kan inte vara tyst längre.

Jag älskar och kan inte få nog utav Säkert! och Moneybrother. Dom är grymt bra! Älskar musiken fan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Säkert, henne gillar vi!