lördag 4 oktober 2008

Hemma (sundqvist)

Måste bara börja med att säga GRATTIS Robin Lycke som fyller 18år & Caroline Arringer som fyller 19 idag :)

Nu är man precis hem kommen från jobbet. Har varit en riktigt lugt och skön dag. Vilket gjorde att vi kom därifrån 30 min innan vi slutade, skönt! Jaha sen blev man utbjuden på en fika av en kille som kom i Drive in haha. Får se hur det blir med det va, men han känner iaf några av mina vänner så. Sedan en annan som tydligen letat upp mitt nr på något sett och åkt i Driven fick jag ett sms av, men han är tydligen vän med min bror?

Jaha ja går dagen då. Pontus kom ju som sagt var till stan, var riktigt kul att träffa honom. Han har bytt stil totalt från jätte hiphopare (ja han är dansare) till skjorta,stuprör & slips. Men förändringen var positiv han passade grymt bra i det. Vi tog en sväng till tunapark gick runt och kollade lite, sedan bjöd han på Wook. Kollade på skor sedan, och han sa då att jag måste lära han om mode och hur han ska klä sig. Gick och hälsade på mamma och sedan vart det Bio Tropic trunder tror jag den hette. Skum början, vilket han satt och tok skratta åt mendans jag tyckte det var fånigt. Men sen vart den bra, kan rekomenderas. Var riktigt kul att se dig igen Pontus har allt saknat dig, för det finns absolut bara en som är som du!

Imorrn blir det Show Boat för hela slanten. Ska sola innan sen skrev Joakim att jag skulle bjuda på frukost, så antar att det inte blev någe norge?

Just ja ska lägga in en bild på min nya jacka imorrn!
Sov gott allesammans
Love. mrs Sundqvist

Inga kommentarer: