måndag 20 oktober 2008

Inte updaterat på länge (sundqvist)

Ja jag skrev väl senaste i tisdags eller onsdags skulle jag tro. Sedan har en hel helg har gått och mycket har hänt.
Torsdagen kom och jag gick upp kl 06.00 för att åka med Johanna B till sthlm för att sitta sminkmodell. Oj vad duktig hon var, och oj vad trött jag var. kl 12.00 var vi klara så då begav vi oss till stan för att jag skulle shoppa lite. Hade köpt biljett hem till 19.00 för jag skulle träffa jennie och johanna tog ju tåget hem 13.00 tiden gick och fick inte tag på Jennie så ringde mamma och besluta mig att köpa en ny biljett och åka hem, Mycket lyckat tycker jag. Oj vilket slöseri på pengar det blev, men men. Hemma i tid, fick veta att jag skulle mönstra den 18-19 november i gbg ojoj det är snart. Så iväg till doktorn fick pencilin sen vart det att träna och sedan kom John och hämta mig så åkte vi och kollade på film.
Fredag- Träna, skola, ShowBoat, myskväll med Chrille.
Lördag- Träna, jobba, sedan ta sig till Sylvia för att vänta på att Linda skulle sluta. jag var tidig så gick hem till herr Andersson en liten stund i mellan. Linda och jag fixade oss för kl 18.00 skulle vi vara nere på Contrast för Josse & Viktor började spela då. Och märk väl Linda slutade 17.05 så hade inte lång tid på oss. Kl vart mer och mer paniken kom, det slutade med att vi 17.50 fick springa i högklackat (linda hade dessutom nya skor) till Contrast, men oj vi han i tid.
Josse var grym! :) Sedan skulle vi testa Sushi, vilket varken var mums eller blä.
Sedan vart det tillbaka till Contrast sedan till Sofie G. Mycket trevligt hade vi där, det var kul! men sen bestämde sig alla för att dra vidare sen på en fest, men inte jag. Jag skulle gå till stan för att träffa J, vilket slutade i total katastrof. Hur kallt som helst ute också för den delen, saker som inte menades sas också vidare. Att man inte bara kan vara tyst ibland, förlåt. Och en måste be om ursäkt till herr Andersson om du blev lite orolig, men jag kom hem levande :)
Söndag- Träna, jobb.




Det vill inte fungera att lägga upp fler bilder, så fler finns på min bdb

2 kommentarer:

Anonym sa...

ni ser ut o haft väldigt kul va gjorde ni ?:)

tttmode sa...

Vi hade grymt roligt! :) vi åt sushi, vi lyssnade på josse som hade konsert, vi festa :)