söndag 23 november 2008

Tillbaka (sundqvist)

jaha då var man tillbaka! Taggad eller ej, det visar sig. Vad har hänt då?
Jag har mönstrat och klarat det så ska göra lumpen som Insatssoldat i Växjö. Eller så ska jag ta Musiksoldat i Sthlm, skönt att vara i sthlm iaf.
Jag ska även söka Kriminologpogrammet i Sundsvall.
Jag har haft min praktik,vilket var så himla skoj.
Show Boat avslutatdes igår och jag grät som ett litet barn när Christian höll sitt tal, och tanken på att inte träffa Afrikanerna mer är jobbig. Men ikväll får jag se dom en sista gång iaf.
Var ju på avslutnings festen igår, var massa sång och dans. Underbart! Kom hem 05.15 imorse, så vaknade för en stund sen, då jag inte somna förren 8.
Ikväll är det personal fest med Donken vilket ska bli sjukligt kul!
Nu ska jag äta.
Love// Sundqvist

Inga kommentarer: