fredag 7 november 2008

Fredag hela veckan (Deticek)

Idag är det fredag och sista dagen på praktiken för den här veckan. Imorgon ska jag till skolan för det är öppet hus och såklart vill lärarna ha mig där så man får ställa upp för dom.

Igår så somnade jag och sov 3 timmar på soffan innan jag blev väckt utav en som ringde från 3. De frågade först om jag trivdes och det sa jag att jag gjorde, sen frågade dom om jag undrade något och jag svarade att en av mina bästa vänner jobbar på Tre så jag får alla svar jag vill ha från honom. Sen ville hon att jag skulle köpa en dator och trådlöst bredband men har inga pengar för det. Sist undrade hon om min familj ville köpa Tre abonnemang, ska dom ha tre så får dom vänta tills efter studenten och se om jag får jobb på T re eller inte.

Aja helt onödig text men jag tänkte avsluta med att säga att jag facktiskt gillar telefonförsäljare. Det kanske är för att jag nyss fyllt 18 år och man känner sig lite vuxen men det är alltid intressant att lyssna på om det är någon man vill ha. Förra veckan fixade jag mitt SJ prio kort till mastercard i alla fall.

Har ingen planerat för ikväll så har någon tråkigt är det bara att ringa!

Inga kommentarer: