torsdag 6 november 2008

Sjuk (Sundqvist)

Jag är hemma och är sjuk. Andra dagen man är borta från praktiken och det suger!
Jag har tråkigt. Så nu kan ni få se hur herr. Anderssons och mina konversationer kan se ut, när vi båda är sjuka.

Frida Sundqvist säger:
jag vill hoppa
Frida Sundqvist säger:
springa
Frida Sundqvist säger:
rulla
Frida Sundqvist säger:
krypa
- аηdεяssоη säger:
haha
Frida Sundqvist säger:
snurra
- аηdεяssоη säger:
va sanckaru om ?
Frida Sundqvist säger:
vet inet haha
Frida Sundqvist säger:
det vore kul
- аηdεяssоη säger:
:D
- аηdεяssоη säger:
de har du inte gjort senaste 2 dagarna antar jag? =P
Frida Sundqvist säger:
hm näe jag har ju inte det det suger hårt att bara ligga i sägen och må dåligt! ska vi hoppa hage?
- аηdεяssоη säger:
hoppa hage ?
- аηdεяssоη säger:
vilka idéer du har alltså
Frida Sundqvist säger:
jag är smart ibland!

Frida Sundqvist säger:
men du är en myra
- аηdεяssоη säger:
och du är en snigel
Frida Sundqvist säger:
men dom är slämmiga och mättande iaf
- аηdεяssоη säger:
ja, verkligen =P och myror är 10ggr starkare än sin egen kroppsvikt.. låter som mig ;9

Inga kommentarer: