tisdag 25 november 2008

Plugg,Plugg,Plugg (Sundqvist)

Ja just nu är det mycket plugg. Efter pluggande i skolan en hel dag, så kom man hem 17.10 och satt sig och pluggade psykologi fram tills nu 21.20 jag känner mig rätt nöjd med mig själv nu. Mamma gick och inhandlade poppcorn och Cola till mig och då går allt ;D
Nu får det bli en liten paus sen tillbaka till pluggandet.
Måste bara säga våran matte lektion är på tok för kort när man precis börjat fatta så slutar den!


Sen en sak till jag vill att våran blogg ska bestå av mer foton än text, hatar själv att läsa bloggar där det bara är text. Men nu ligger det ju till så att mitt internet är konstigt så segar att lägga upp bilder, plus att mitt ex tagit tillbaka minneskortet från min kamera som jag fick låna tills han skaffade en egen. Så har ju inget att ta kort med, eller jo mammas men iaf. Min är smidigare att ta med. Jaja vi får lösa det!

Inga kommentarer: