lördag 1 november 2008

Lördags festen (Deticek)

Ja nu har festen börjat, hela familjen/släkten har kommit. Vi har ätit mat och nu är vi inne på Sing star. Mamma och jag sjöng precis "Det gör ont" jag vann med 2000 poäng. Känns bra eftersom jag är schlager bögen nr1.

Ska snart sticka vidare på min maskeradfest ska bli skoj som fan. Alex ringde redan påverkad och berättade att Carro tjatat om att hon vill att jag ska komma. Carro och jag är gooodies friendies ni vet.

_____________________________________________
Festen fortsatte med att jag vart hämtad utav bolin och skjutsad till Soppi´s fest. Där var det skit skoj hela tiden. Rund någonstans på natten så blev vi hungriga och gick för att lämna Anders och skaffa mat. Jag beställde något mål med bacon och det minsta målet dom hade. Fick en hamburgare sket i det gick hem åt upp det jag fick och bjöd alex. Sen gick jag hem däckade och sov till nu runt två.

Bilder från kvällen kommer under dagen, Alex skickar dom till mig nu så!

Inga kommentarer: