torsdag 11 december 2008

Läskiga drömmar (sundqvist)

ojojoj inatt drömde jag världensmardröm vilket ledde till att jag inte sovit så himla bra.
Jag drömde att vi var påväg till balen och att vi var några få som kom i fel klädsel vi hade vanliga kläder för att det skulle man ha först. Men vi hade blivit lurade så alla andra hade balkläder, fina hår uppsättningar och smink. vi sprang förbi allt folk med två killar i bara badshorts för att skynda in, vi ville ändå inte missa början. Men sedan var jag tvungen att springa hem för att hämta min klänning, hela min bal som jag sett så mycket fram emto var helt förstörd. Ojojoj det var hemst, svårt att förklara det man drömt men jaa läskigt var det eller nja inte läskigt men hemskt/jobbigt.
Men kollade i morse och där hängde min klänning så fint i min graderob, så kunde pusta ut lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

sådär drömde jag med innan min bal, ha ha. :P vem ska du gå med?
kram sandra

tttmode sa...

med chrille :)